Home پاکستان کراچی میں پیپلز پارٹی کے بینرز بھی اتارے گئے، سعید غنی

کراچی میں پیپلز پارٹی کے بینرز بھی اتارے گئے، سعید غنی

کراچی (سٹاف رپورٹر)وزیراطلاعات سندھ سعید غنی کا کہنا ہے کہ کراچی میں پیپلز پارٹی کے بینرز بھی اتارے گئے مگر ہم نے امن کی خاطر کوئی آواز نہیں اٹھائی۔

کراچی میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیر اطلاعات سندھ سعید غنی نے کہا کہ حکومت پر اپوزیشن اور میڈیا کا دباؤ ہے، یہ نہیں چاہتے ہیں کوئی ان پر تنقید کرے، یہ نہیں چاہتے کہ لوگوں کو پتہ چلے کہ عمران خان نے جو وعدے کئے وہ پورے نہیں ہوئے۔

سعید غنی نے کہا کہ ہزاروں گاڑیاں کراچی سے بلاول کے ساتھ ٹھٹھہ جائیں گی، کراچی کے ورکرز ٹھٹھہ تک بلاول بھٹو کے ساتھ جائیں گے، کارکنان کی سہولت کے لئے کئی انتظامات کئے ہیں، کراچی کے عہدیداران نے اپنے کنٹینیرز بنوائے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مہنگائی عروج پر ہے، زراعت تباہ ہے، کھاد دستیاب نہیں،کبھی کسی نے سوچابھی نہیں تھا کہ پیٹرول 160روپے کا ہوگا، اس ملک میں پی ٹی آئی کے آنے کے بعد کرپشن میں اضافہ ہوا ہے، کرپشن میں وہی ملوث ہیں جو عمران خان کے دائیں بائیں بیٹھے ہیں۔

وفاقی حکومت پیکا جیسے قوانین بنا رہی ہے، سعید غنی
صوبائی وزیر نے کہا کہ وفاقی حکومت پیکا جیسے قوانین بنا رہی ہے، عوام کی آواز دبانے کے لئے ناقابل ضمانت قانون بنایا گیا، یہ چاہتے ہیں کہ سب کے ساتھ محسن بیگ والاحال کریں۔

سعید غنی نے کہا کہ ایم کیو ایم بیانات سےواضح ہوتا ہے کہ وہ لسانی فسادات چاہتی ہے، یہ وہ دور نہیں جب چٹکی بجا کر دکانیں بند ہوجاتی تھیں،ایم کیو ایم کے ماضی کے اور حالیہ بیانات دیکھ لیں، یہ شہر میں لسانی فسادات کروانا چاہتے ہیں، مگر اب کوئی ان کی یہ چیخیں بھی تو نہیں سنتا۔

وزیراطلاعات سندھ نے کہاکہ کراچی کے مختلف علاقوں میں ہمارے بینرز پھاڑے گئے جھنڈے اتارے گئے،ہم نے 27 کو مارچ کا اعلان کیا تو انہوں نے گھوٹکی سے مارچ کا اعلان کردیا، یہ لوگ سوائے جھگڑے کے کچھ نہیں چاہتے، تمام سیاسی جماعتوں کے بینرز لگے تھے مگر نہیں اتارے گئے۔

سعیدغنی کا کہنا تھا کہ ہمارے کارکنان نے اس شہر میں جانیں قربان کی ہیں، یہ لوگ مارچ میں نکلیں گے تو لوگ جوتوں کا ہار پہنائیں گے، ان کی ڈھٹائی پر مجھے حیرت ہوتی ہے۔

انہوں نے کہا کہ ہم نے کمشنر کراچی کو پہلے ہی درخواست دے دی تھی، کیا انہوں نے بینرز اور جھنڈے لگانے کے لئے کوئی درخواست دی، ان کی حکومت جانے والی ہے تو یہ بوکھلاہٹ کاشکار ہوگئے ہیں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Must Read

کرو مہربانی تم اہل زمیں پر

تحریر۔۔۔عظمت عظیم تم جو دیتے ہو ۔۔۔۔۔۔۔وہ تم نہیں دیتے ۔۔۔۔۔۔وہ اللہ تمھیں خاص توفیق دیتا ہےاس...

بابائے صحافت مولانا ظفر علی خان

از حکیم راحت نسیم سوھدروی بابائے صحافت مولانا ظفر علی خان اسلامیان برصغیر کے ان جلیل القدر...

چرس،قانون اور رکشہ ڈرائیور

رخسانہ اسدل اہور ای میل:thegreatrukhsana@gmail.com 03154641924کوئی بھی معاشرہ اُس وقت تک قائم نہیں رہ سکتا جب تک...

رحمٰن کے بندوں کے درد کا درماں لوگ

منشاقاضیحسب منشا کسی انسان کی خواہش اس کی کاوش کے بغیر پوری نہیں ہوئی اور نہ ہی...

نیوزی لینڈ سے شکست، مائیکل وان نے بھارتی ٹیم کو پرانے وقتوں کی ٹیم قرار دیدیا

نیوزی لینڈ کے ہاتھوں پہلے ون ڈے میں شکست کے بعد انگلینڈ کے سابق کپتان مائیکل وان نے بھارتی ٹیم کو...